wtorek, 31 lipca 2018

Polonez :)

Pierwszy raz w życiu nagrałam cały cudzy utwór i wrzuciłam do sieci, nie tylko na SoundClouda ale na Tumblra też...

To Polonez f-moll Kurpińskiego z 1814. Kocham ten utwór i jest jednym z moich ulubionych utworów do grania. Kocham te mroczną, melancholijną atmosferę pierwszych dwóch tematów i to, jakie Trio jest urocze i "mazurkowe", aww <3

Wiem, żem amator i nie umiem, ale się starałam i wyszło nie tak najgorzej.
Mam nadzieję, że Karol by mi głowy za to nie urwał jakby usłyszał.

Nutki są tutaj, zapraszam do grania:

https://imslp.org/wiki/3_Polonaises%2C_Book_2_(Kurpi%C5%84ski%2C_Karol)


Może zrobimy #KurpińskiChallenge i przez cały sierpień będziemy nagrywać jego polonezy i uwertury i resztę i wrzucać na SoundClouda i YouTube i Tumblra i Instagrama i gdziekolwiek? A ja będę pisać z tego sprawozdania tutaj i na tym dziwnym Tumblrze na którego nikt nie wchodzi? xD

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Mnie się wykonanie bardzo podoba. Pozdrawiam i sugeruję: wrzuć na wykop. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...