środa, 21 marca 2018

KuhlauDilfeng2

Każdy kto lubi posłuchać tych troszkę mniej znanych kompozytorów, na pewno zna kanały pana KuhlauDilfeng2.

Niestety wszystkie jego filmiki znikną przynajmniej na trzy miesiące z sieci

Wiem o tym od wczoraj, a dopiero dziś doszło do mnie jakie to jest smutne :(
To moje ulubione kanały i YouTube bez nich dla mnie nie istnieje... tyle tam muzyki odkryłam! Kurpiński, Dobrzyński, Józef Wieniawski, no i Elsner też tam byli, teraz wszystkie linki do nich nie działają... :(

Trzymajcie się, najnowszy porządny wpis już prawie gotowy.

2 komentarze:

  1. Właśnie też zauważyłem, że poznikali :(
    Wiesz może o co dokładnie chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On to opisał,ale pod filmikiem który też już nie jest dostępny więc mam nadzieję że nic nie przekręcę. Dostał drugie ostrzeżenie od YT i zakaz publikowania filmików dłuższych niż 15 minut przez okres 3 miesięcy. I dlatego żeby przez ten czas jeszcze się do niczego nie doczepili,zmienił wszystkim filmikom status na prywatny. Tak przynajmniej to zrozumiałam. Mam nadzieję, że faktycznie za 3 miesiące wszystkie filmiki wrócą, smutno mi bez nich...

      Życzmy sobie w te święta pozytywnego zakończenia tej sprawy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...